Friday 27 April 2012

Bila 24jam tu xcukup buat kita (*_^)

Life is no brief candle to me.
It is a sort of splendid torch which I have got a hold of for the moment, and I want to make it burn as brightly as possible before handling it in to future generations...at least to my kids....



Hey Summer...

people asking why so long never update your blog? are you going to quit from your blog??? Please don't do that babe, we're going to miss u, miss your entry...(*_^)
ha3 means somebody miss me...feewitttt ### (*_^) even not everybody but still got people miss me rite...wah bahagia dan gumbiranya...

prinsip saya, xdapat sepinggan nasi pun dapat separuh pun dah memadai...bersyukur seadanya juga...kan3 dengan nilai separuh pinggan tu lah xajar kita jadi tamak dengan banyak dapat, kita xjadi sakit dengan banyak makan, kita xjadi binatang dengan nafsu yang banyak-susah jaga (*_*)


readers,
sorry keep dragging and not updating new entry for your eyes, forgive me for my laziness and buzyness *(ayat apakah itu???) ha3

sebelum tarikh ini,saya sangat2 busy...sampai...


roadtax kereta due 3 hari kena tahan pak polisi baru saya sedar di alam realiti
pakai baju terkoyak orang tegur baru saya malu2 chimpanzii...
makan maggi mee utk break1st & lunch during tea time kat cubicle peers tegur baru sedar perut dok meenyanyi
dah mandi tapi bau masam my kids tegur baru sedar ketiak ku xberbau wangi (*_^)
rempit kereta macam orang nak terkencing my maid tegur baru saya beristigfhar dalam hati...


semua yang saya buat recently and lately saya hanya sedar diri berada di alam dunia bila ada orang tegur diri...baru lah nak sedar diri...

means that kita hidup di dunia ni bohonglah kalau kita declare can survive alone sebab hidup kita tetap bergantungan antara satu sama lain.Habitat manusia dan normal sejak azali spesis manusia ni
perlukan perhatian dan pemberian dari manusia yang lain...


so di sini,saya dengan sukacitanya nak declare...i need you people...always i need you, xkiralah u all give me semangat,nasihat,ubat,apa2 lah taubat maksiat saya appreciate apa jua sumbangan *bukan sumbang mahram k *(contoh paling bodoh darjat seorang spesis manusia)

dan kerana cares dan kasih sayang itulah yang akan buat saya ingat u all sampai akhir hayat saya...
kalau saya waras k...
saya sayang kamu semua, muahhhhhhh (*_^)

walau secebis caring dan kasih sayang korangs beri, saya ingat sampai diriku mati....
mungkin korangs tak tau bahawa diri kalian ada dalam setiap solat doa saya....
*(wink wink)* sukalah tu...BTW, saya pun suka dan sayang korangs...

thanks for reading this....

No comments:

Post a Comment